Váš košík je prázdný
777 146 598
Všechny nejdůležitější reklamní kanály pod jednou střechou, to jsou iReklamy.cz.

Časté otázky

Často kladené otázky

Na ceny jednotlivých typů reklam se můžete podívat zde.   

 

Podrobně k internetovým reklamám: 

Ceny za PPC internetové kampaně se skládají ze dvou položek. První položkou je částka, kterou si sami navrhnete v poptávkovém formuláři (vybrat zde), jako rozpočet pro samotnou kampaň (tzn., že si určíte, kolik peněz budete chtít utratit za prokliky na Vaše stránky). Druhou položkou je pak cena za navrhnutí, realizaci, vedení a správu kampaně, jejichž ceny jsou podrobněji rozepsány zde.

Modelové příklady:

Pokud bychom tedy počítali nejnižší průměrnou cenu za proklik 2Kč bez dph (viz služby a ceny), při požadovaném počtu 600 návštěvníků/měsíc, nastavíte si rozpočet kampaně na 40Kč na den po dobu 30ti dní bez dph, což je 1200Kč bez dph/30 dní. Cena za zřízení vedení a správu měsíční (30ti denní) kampaně je 1450Kč bez dph. Celkově tedy v tomto modelovém příkladě zaplatíte za 600 návštěvníků 2650 Kč bez Dph/měsíc. Je však důležité říci, že čím vyšší rozpočet nastavíte, tím bude cena za jednoho návštěvníka nižší. Pokud tedy byl rozpočet při 600ti návštěvnících/měsíc, zhruba 4,42 Kč bez Dph/1 UIP, při 2000 návštěvnících/měsíc už je to jen 2,75 Kč bez dph/1 UIP/měsíc.Výše samotného denního rozpočtu pak začíná na 20ti Kč/den bez dph, přičemž její horní hranice je neomezená. (Uvedené příklady jsou pouze ilustrační a konečná cena za jednoho návštěvníka může být dle uvedených parametrů ve formulářích nižší ale naopak i o něco vyšší. Jedná se především o šíři zacílení (Celá ČR, nebo jen určité město) o zájem konkurence o stejná klíčová slova atd.)

Další často kladené otázky: