1) Nové zákazníky
2) Menší náklady oproti jiným druhům reklam
3) Zacílení na přesnou cílovou skupinu, která poptává Vaše produkty
4) Zvýšení všeobecného povědomí o Vás a Vašich produktech
5) a mnohé další výhody
kontaktujte nás nebo rovnou začněte!
1) Vyberete si druh nebo druhy reklamy, které byste rádi využili pro podporu Vašich produktů a služeb zde
2) Vyplníte a odešlete formulář
3) Navrhneme Vám několik možných variant
4) Vyberete si jednu z nich nebo navrhnete vlastní řešení (v případě internetových reklam pak uhradíte poplatek)
5) Spustíme Vaši reklamní kampaň
Podrobně k internetovým reklamám:
Na úvodní stránce zde si vyberete u kterého nebo u kterých internetových poskytovatelů, byste chtěli spustit svoji PPC internetovou reklamní kampaň. Na výběr máte mezi Google adwords, Sklik.cz, Facebook ads a You tube advertising (videoreklama), případně mezi jejich kombinacemi pod tlačítkem 2 a více poskytovatelů. Poté co si zvolíte pro Vás nejvhodnější variantu, vyplníte základní (povinné) nebo rozšířené (nepovinné) informace o tom, jak byste si zhruba svoji reklamní kampaň představovali, (např.: jaký produkt by měla propagovat, v jakém časovém úseku a při jakém rozpočtu byste ji chtěli realizovat). Ukázkový formulář níže. Poté nám odešlete vyplněný formulář s těmito informacemi a my pak zadané parametry zpracujeme. Do 3 pracovních dnů Vám prostřednictvím e-mailu navrhneme několik možných řešení. Pokud budete s některou z představených variant spokojení, vyberete si ji pomocí zaškrtnutí a odešlete zpět k nám. Následně budete automaticky přesměrováni na platební portál GoPay, kde zaplatíte patřičnou částku (viz služby a ceny) nebo službu uhradíte převodem z účtu na účet (jako variabilní symbol zadáte číslo faktury). Nejpozději den (pracovní i nepracovní) po obdržení Vámi předem navržených výdajů na náš účet spustíme Vaši kampaň a Vy zároveň obdržíte daňový doklad. V průběhu celé kampaně se náš tým postará o její efektivní průběh a na jejím konci obdržíte přesný přehled prokliků, výdajů a dalších informací o jejím průběhu.
Ukázkový předvyplněný formulář:
Jednotlivé druhy reklam kromě internetových, můžete vidět v referencích zde.
Níže si můžete prohlédnout, jak může vypadat Vaše internetová reklama u jednotlivých poskytovatelů.
1. Na Googlu
umístění na prvních třech místech vyhledávání nebo v pravém sloupci (biopotraviny, bioprodukty, světla, rty..)
2. Na Facebooku
umístění v pravém sloupci (Atelier, Martin Štrunc, Služebníci Lorda Alfreda..)
3. Na Seznamu (pomocí Sklik.cz)
umístění na prvních třech místech vyhledávání nebo v pravém sloupci (světla, ikea, svítidla..)
4. Na You tube
Reklama umístěná na prvním a posledním místě (Worlds best live mic?, Katy Perry)
Na ceny jednotlivých typů reklam se můžete podívat zde.
Podrobně k internetovým reklamám:
Ceny za PPC internetové kampaně se skládají ze dvou položek. První položkou je částka, kterou si sami navrhnete v poptávkovém formuláři (vybrat zde), jako rozpočet pro samotnou kampaň (tzn., že si určíte, kolik peněz budete chtít utratit za prokliky na Vaše stránky). Druhou položkou je pak cena za navrhnutí, realizaci, vedení a správu kampaně, jejichž ceny jsou podrobněji rozepsány zde.
Modelové příklady:
Pokud bychom tedy počítali nejnižší průměrnou cenu za proklik 2Kč bez dph (viz služby a ceny), při požadovaném počtu 600 návštěvníků/měsíc, nastavíte si rozpočet kampaně na 40Kč na den po dobu 30ti dní bez dph, což je 1200Kč bez dph/30 dní. Cena za zřízení vedení a správu měsíční (30ti denní) kampaně je 1450Kč bez dph. Celkově tedy v tomto modelovém příkladě zaplatíte za 600 návštěvníků 2650 Kč bez Dph/měsíc. Je však důležité říci, že čím vyšší rozpočet nastavíte, tím bude cena za jednoho návštěvníka nižší. Pokud tedy byl rozpočet při 600ti návštěvnících/měsíc, zhruba 4,42 Kč bez Dph/1 UIP, při 2000 návštěvnících/měsíc už je to jen 2,75 Kč bez dph/1 UIP/měsíc.Výše samotného denního rozpočtu pak začíná na 20ti Kč/den bez dph, přičemž její horní hranice je neomezená. (Uvedené příklady jsou pouze ilustrační a konečná cena za jednoho návštěvníka může být dle uvedených parametrů ve formulářích nižší ale naopak i o něco vyšší. Jedná se především o šíři zacílení (Celá ČR, nebo jen určité město) o zájem konkurence o stejná klíčová slova atd.)