Pokud si při vyplňování formuláře nebudete kteroukoliv položkou jistí, neváhejte nás kontaktovat na live chatu níže, nebo jakoukoliv jinou formou, viz kontakty.
Čím menší je okruh lidí, kterým chcete zobrazovat Vaši reklamu, tím menší je pravděpodobnost jejího prokliku. Toto může mít za následek zvyšování ceny za jednotlivý proklik. Pokud tedy nemáte v úmyslu oslovit jen určitou oblast (města, kraje), je pro Vás výhodnější nechat Vaši kampaň zacílenou na celou cílovou zemi, případně země.
Tato adresa zpravidla bývá shodná s adresou o pole výše. Pokud však v předchozím poli odkazujete na konkrétní výrobek jako www.mojefirma.cz/mujvyrobek, můžete do této kolonky vyplnit pouze adresu www.mojefirma.cz
Částka kterou zde zadáte se vztahuje k samotné kampani. Pokud zde tedy zadáte minimální částku 20 kč/den, znamená to, že pokud bude stát 1 proklik na Vaši reklamu 2Kč, uvidí ji každý den po dobu kampaně 10 lidí.
Průměrná částka za jeden proklik se pohybuje od 2 do 5 Kč bez dph a doporučená průměrná denní částka na kampaň je 200 - 400 Kč bez dph.
15 denní kampaň za 199 Kč bez DPH. Obdržíte jen jeden zaslaný návrh ke schválení, není možné využívat rozšířených možností ve formulářích.
Vaši kampaň spustíme ve zrychleném řízení do 3 dnů (v závislosti na došlé platbě) místo do obvyklých 5ti pracovních dnů. Cena této služby je 950 Kč bez dph. Více viz služby a ceny.
Delší, než například jednodenní nebo týdenní časový úsek je nezbytný kvůli tomu, abychom mohli kampaň optimálně nastavit, protože při její realizaci mohou nastat komplikace nejen z hlediska požadavků jednotlivých zákazníků, ale i stran samotného poskytovatele služeb (schvalovací fáze kampaně apod.)
Cena za proklik se může při využití této služby výrazně zvýšit.
Pokud nemáte vlastní Google adWords profil, můžete si ho nechat zřídit zde. Pokud už vlastní profil máte, zadejte prosím tuto informaci do poznámky níže a my Vás po odeslání objednávky budeme kontaktovat s dalším postupem. Cena této služby je 690 Kč bez dph.
Zde vypište jakékoliv další postřehy a požadavky, které by nám mohly poskytnout další informace o vašich marketingových potřebách. Dále zde také můžete doplnit, zda si přejete využít některých našich dalších nabízených služeb.